Oldalak

2018. május 27., vasárnap

Laura nyári... közbevetett morfondír

Volt ez a cirkuszsátor méretű hálóing, egy turkálós beszerzés gyöngyszeme. Régebben levágtam az alját, amit még ketté is vágtam, egy kisebb, és egy nagyobb lányokra való szoknya lett belőle. A felsőt pedig eltettem, hátha majd ihletet kapok ahhoz is valamikor. Most először az került a kezembe, és ki is jön Laura szabásmintájával belőle egy aranyos felsőcske. De eszembe jutottak a szoknyák. Mivel még nem keltek el, előkerestem őket. Előbb csak a nagyobbat, de aztán beugrott, hogy kell lenni a kisebbnek is, mert anélkül nem adná ki az eredeti hosszát.
Most aztán a bőség zavarával küzdök, a kis felsőhöz egy gumi rövidebbre vétellel máris stimmel a kisebbik szoknya. A nagyobbikat viszont egyrészt szétszedhetném vízszíntesen, két darab, egy-egy fodorral büszkélkedő miniszoknyára Laura méretében. De akkor egy felsőhöz 3 szoknyája lenne, ennyi rózsaszín kockás meg még talán az ő ruhatárában is sok egyszerre. :D Könnyű dolgom lenne, ha a mamija felvenné a nagyobb szoknyát, összeöltözhetnének. De nem fognak. Aztán tovább gondolkoztam, és lemértem, hogy a nagyobbik szoknyát hosszában is elfelezhetném, akkor pedig ruhácska lehetne belőle. De abból is minek Laurának kettő?
Mi lenne, ha Laura ruhát kapna a nagyobbik szoknyából, aminek a párja eladóvá válna (128-134-es méretre), és a többiből pedig Maris Zuzijának varrnék egyáltalán nem praktikus, ámde annál cukibb, nosztalgia jellegű ruhácskát? :)
Efelett még elfilózok egy bögre jégkrém mellett, azt hiszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése