Oldalak

2018. február 2., péntek

Két szék közt a pad alá

 No meg a suszter cipője, és egyéb frázisok...
Sajnos a régi telefonom megadta magának a kornak, így új készüléket szereztem be, amire majdnem jó is lett a régi telefontok, csak mégse.
A régiből egy picit kilógott az antenna-rész, ezért sebtiben varrtam egy újat, picivel nagyobbra... gondoltam én, aztán túlméreteztem, és bár a hossza jó, a szélességet túltoltam. Most aztán hordhat a telefon lötyögős ruhát, míg lesz időm újat varrni neki.


Két rendelés közé esett az ominózus csere-eset, ezért hamar előkapkodtam néhány anyagot, kiszabtam, mi kiszabni való, és percek alatt kész is volt ez a kedves, visszafogott, mégis hozzám közel álló (foltos, farmerkékes, szürke virágos) tok:


 Ha majd ezzel a dinoszaurusszal és anyukájának egy H betűvel végzek... tán összedobok egy új, immár pontosan méretezett védelmi felszerelést.



Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése