Oldalak

2017. november 14., kedd

Három... vagy négy?

Vidéken újabb zsinóros zsák készült, felnőtt nadrágból átalakítva nagyobb fiúnak. Egy oldalzsebet is sikerült rámenteni:


 A bélés sötétkék kockás flanel, nem is fényképeztem, semmi különös.


A harmadik ebből a sorozatból minimanó méret. Először a terepmintásból akartam, de abból nem jött ki, aztán pánikoltam, hogy nincs kisfiúnak való anyagom. De szerencsére Ármin ágyneműjéből maradt annyi, amiből kifutotta Áron zsákja. :o)


Bélésfotó itt sincs, egyszínű sötétkék vászon, mert bármely minta átütött volna a világos külső zsákon.


És a harmadik kész ajándék, ami a negyedik is, egy kifordítható bevásárlótáska. Főleg a bonbonos felét céloztam, de akkor már miért ne béleltem volna egy konzerv-címkés anyaggal, úgy, hogy akár ki is lehessen fordítani? Így lett végül kettő az egyben.


Vár még rám egy zsinóros zsák, vagy izé... lehet, hogy több is.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése