Oldalak

2017. október 8., vasárnap

Hatékony szombat

Szombat reggel kiszabott foltokkal, flízzel és kitakarított-megolajozott varrógéppel innen indultam, mihelyst kicsit kivilágosodott a szoba:


Aztán a varrás közben készült ebédre sütőtökös tészta (a nyáron kipróbált cukkinis mintájára, csak sütőtökkel és feta sajttal), megsült egy tepsi Kossuth kifli mára, mostam és teregettem két adagot, ami újabb munkát generált, mert a szárítóról a nagy szélben a szomszéd kerítésre csapódott és kiszakadt a párnahuzatom. Mivel amúgy nincs még megkopva az anyaga, kijavítottam hamar:


Felvasalós vászon közbéléssel bevasaltam a visszáján és kétféle cérnával elcikkcakkoltam a színoldalon. Legfeljebb innentől ez lesz mindig az alja. :o)


 Gasztroangyalt néztem, kutyát sétáltattunk, és az esti Poirot közepére el is jutottam odáig, hogy minden kiszabott folt készre steppelt blokkokká változott:


 Hat darab hátlap és flíz maradt csak utánuk, hogy ha kirakom a többi foltot, még utána variálhassak, hogy tervezett káosz alakuljon ki. Tehát ha minden folt megtalálja a helyét, még beugorhat hat, akár teljesen új szereplő is.



Délután innen...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése