Oldalak

2017. július 26., szerda

Ingyen szoknya

Ez egy érdekes történet, pár ruhát vittem egy adománygyűjtő ládába, és a láda bedobó nyílásában találtam egy marék anyagmaradékot. Hogy miért tették oda, nem is értem... hacsak nem nekem. Mert én elhoztam - ez most lopás? Egy tenyérnyi tarka vásznat félretettem Krisztinek, a 10 darab fura kordbársony háromszöget viszont felhasználtam. Először persze kimostam őket, egy-két darabot a járdáról szedtem fel...

Szabási hulladék lehet, először gondolkoztam, hogy mit tudok kiszabni belőlük, valami szabályosabb háromszögeket, vagy legyenek-e ebből is négyzetek... de aztán leteregettem egymás mellé, és máris ihletet kaptam:

Így nézett ki, mikor körben összevarrtam:

Sajnos a felső nyílása kicsi volt, még gyerekszoknyának is, ezért ki kellett vágni belőle. Így viszont nem maradt valami hosszú. De sebaj, kerestem hozzáillő anyagot, ha már gumiháznak kellett valami, abból az alját is meg lehet toldani, még jobban is néz ki. Két termovelúr jutott a döntőbe, maradékok Kriszti gyerektakaró varrásaiból (na, itt nem tökéletes a kép, színben mindegyik a kord mintáihoz passzol):

Azon kivételes alkalmak egyike volt ez, mikor nem ugyanarra a választásra jutottunk, mikor megkérdeztem Krisztit, ő a lilát mondta. De a bordó lett a kiegészítő anyag. Kapott egy szegélyt az aljára, és egy gumiházas csipőrészt a tetejére.
Ilyen lett, nekem kifejezetten tetszik:

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése