Oldalak

2017. május 21., vasárnap

Megtartjuk... :o)

Elkészült a színes maradékos kistakaró. Ami ezentúl nem feltétlen takaró lesz, mert párommal közösen megszavaztuk, hogy ez bizony, akármilyen kicsi is, nálunk marad örökre. Hol ide, hol oda tesszük majd, és gyönyörködünk benne, mert mindkettőnknek a szívéhez nőtt.


A tűzéssel sem volt gond megint, a padlóra ragasztós módszer igen jól működik. Egy helyen csíptem be a hátoldal anyagát, de azt öt perc alatt kijavítottam.


 Piros pöttyös anyaggal szegtem be, végülis az egész a piros pöttyös margarétásból indult. A tűzés csak egyenes, hosszanti vonalakból áll, minden varrásvonal mellett jobbról és balról egy varrásráhagyásnyival, azt a távolságot könnyen tartottam a varrógépen. Szépen összetartja, de mégis mesésen puha maradt.


Gonoszságból a végére idebiggyesztek egy sütis képet, a második nekifutásom hájas kategóriában még szebb lett, mint az első. A diós tölcséreim még az én várakozásaimat is felülmúlták...


Most épp egy megrendeléshez gyűjtögetem az ötleteket és anyagokat, azzal...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése