Oldalak

2017. január 17., kedd

Kutyátlanok kíméljenek, no meg cicátlanok is

A kutyás táskák varrásakor előkerült még egy elfekvő anyag, ezen kutyák és cicák is szerepelnek. Kb. harminc centi volt a vászonból, két óriás neszeszerhez épp elég. Hogy ne szomorkodjon egy doboz mélyén tovább, felszabtam és megvarrtam (iszonyat lassan készültek el!).






Az eredeti minta vékony vonalakból álló kockázást is tartalmaz, ezek mentén steppeltem, természetesen kihagyva a cuki állatokat.
Bélésük rózsaszín vászon lett, az egyik osztatlan, a másikban pántok és zseb segít a rendszerezésben:





Alul becsípett sarkokkal alakítottam ki talpat, amin szépen meg is áll, a steppelt flíz bélésnek köszönhetően:





A felső szegélyeket a bélés anyagával pántoltam be, és cipzárral záródnak:





Meskán megvásárolhatóak párban: http://www.meska.hu/t1607868-kutyak-es-cicak-neszeszer-paros .

Most pedig egy kis-, egy nagy takaró és egy tornazsák vár rám, hogy hatékonyabban működjek a varróasztal mellett.


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése