Oldalak

2016. december 18., vasárnap

Karácsonyi polár 3.

És íme a középső testvér takarója! Erős türkíz alapon, színes kockás szegéssel, dinótesóval (remélem felismerhető...) :


 A dinoszaurusz sablonjának elkészülte rövid, de igen vicces történet. Kerestem képet a neten, de bármennyire is nagyítottam, az én gépem képernyőjéről nem tudtam volna megfelelő méretben átrajzolni. Ámde megvilágosodtam, hogy a gépet rákötve a "nagy" tévénkre, másodlagos képernyőként is lehet használni. Na, ott aztán még kicsinyítenem is kellett, hogy megfelelő nagyságú legyen a másolandó dinófej, de nagyon puha ceruzával hipphopp átmásoltam pauszra a körvonalakat. Aztán elmeséltem páromnak, hogy ezentúl feltétlen híve lettem az új tévének, hiszen milyen hasznos kis készülék ez, ilyen sablonkészítős esetekben. Elnézően mosolygott, és azt hiszem, nem volt rám büszke. :o)


Most viszont rohamtempóban kezdek egy következő ajándék sorozatba, hiszen NYAKUNKON A KARÁCSOOOOONY!!!!

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése