Oldalak

2016. augusztus 15., hétfő

Szülinapi ing

Kriszti Atija kapta szülinapjára az inget, ami sajna nem lett jó méretben. Én elkunyeráltam, hogy varrjak belőle valamit, de anyukám közben megdicsérte a színét-mintáját, így nem gyerekruha lett belőle, hanem ujjatlan nyári ing anyukánknak, a kedvenc, lezser fazonjában.
Először hozzánéztem a szabásminta darabokat a még egyben levő inghez, de kiderült, hogy nem tudom egyszerűen megcsinálni, így aztán "kicsontoztam", szétvágtam az inget, és újraszabtam az egészet. Az egyik ujjából lettek az alátétek a karkivágásokhoz, és a gallérból is újat kellett szabni, mert az eredeti nem passzolt az új nyakvonalhoz.
A bonyodalmak miatt nem készült el anyukánk szülinapjára, de majd most hétvégén, a mienkén megkapja. :D

Vállfán nem annyira mutat, de a próbababám nagyobb méretekhez készült, azon még rosszabbul nézne ki... :)

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Juhizs írta...

ügyik vagytok, de ez nem újdonság :) ;)

a Matula ikrek írta...

köszi :)

Megjegyzés küldése