Oldalak

2016. június 22., szerda

Nem spájzolok, elvarrok

A múltkori szülinapi táska után még bőven maradt mindkét anyagból. Mivel arányos volt a maradékok mennyisége, és olyan jól is illenek egymáshoz, nem pakoltam el őket külön a farmeros és vásznas dobozokba, hanem kiötöltem, hogy elvarrok minden fecnit. Kezdetnek egy hengertáskát találtam ki, két neszeszerrel, amiből a kisebb pénztárcányi méret. Meg is varrtam:


 A kisebbik ilyen cukin lapul a táska "mélyén", már ha egy kisebb fajta táskának lehet mélye...


 A normál neszeszer méret viszont... hát hogy belefér éppen, ha elgyűrködi az ember, de igaziból így kukucskál kifelé:


Így tehát a meskára csak ketten mennek egy garnitúrának, a táska és a tárca. Rózsalugas hengertáska néven megtalálható a boltunkban:


A nevét onnan kapta, hogy a rózsamintás farmeren lugas léceit imitáló a tűzés, több színnel varrva:


Mindkettő cipzárral záródik:


Ide ugyan még elférne egy kéder, de mivel műszálas flízzel béleltem, és steppeltem is, a tartása azért így is szép:


Hogy a kimaradt neszeszer se árválkodjon, a maradékok maradékainak maradékából összehozok még egy párt neki, velük...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése