Oldalak

2016. május 28., szombat

Jöhet a nyár!

Végre kihajtott a korábban vetett füvünk is, lassan már egész kellemes kinti képeket lehet fotózni a varrományokról:


 Barátnőnk szülinapi ajándéka készült a héten. Mivel a jelenlegi táskája már kissé viseltes, és a szokásos szülinapi pólót az idén a lánya ellőtte... hát olyat csináltam, amit már nagyon régen:



Farmernadrág derekából varrtam táskát. Persze hozzáillő neszeszerrel, sőt funkciójukat megtartott zsebekkel. (a cipzár is működik, de csak a bélés alá lehet benyúlkálni rajta keresztül) 
A steppelés a bélés és a monogram mintáját utánozza:


Első körben a táska formáját alakítottam ki behúzott aljával, és ki is béleltem (kézzel bevarrva), akkor még ilyen békaszája volt:


Egy cipzárral és két szűkítő varrással már kevésbé cekker-szerű a felülnézete! :o)


Most akkor már tényleg jöhet némi maradék eldolgozás!


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hű ez nagyon jó lett! Valami hasonlót tervezek én is...

Megjegyzés küldése