Oldalak

2016. február 9., kedd

Következő polár

Tavaly összeszámoltam, és egész évben csak hat takarót varrtam. Pedig szeretek takarót varrni. Szóval kapóra jött Éva kérése, hogy egy újabb polár takarót szeretne velem varratni.
Hogy ezúttal ne kelljen lufibetűket rajzolnom, előkerestem egy textilfestős könyvemet, amit Zsuzsi direkt a mintaív kedvéért vett nekem.
Kicsit szögletesek ugyan a betűk, de a kétféle virágmintás anyag, amiből kiszabtam őket, szerintem eléggé nőcisbe hozta az összképet.


 Valamint maga a takaró másfélszer akkora, mint az előzőek, és igen, itt is kellett csíkot varrnom csík elrejtés céljára; a szép, sötét rózsaszín anyag színe pedig fényképezhetetlen, mintha lila akarna lenni:



A foltosabb rózsaszínes blokkokkal...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése