Oldalak

2015. november 21., szombat

Ki a komfortzónából!

Bátyánk kérésére készült ez az átrajzolt falikép, amin overálos Bill tűzoltóvá vált. A ruha átalakítása nem volt túl nagy feladat, apukánknak már varrtam gombázós Billt, akinek nem overálja volt, hanem nadrágja és kabátja, csak itt sok csíkozás kellett, hogy megfeleljünk az egyenruha eme részleteinek. Node kalapból bukósisak jellegű sisakot kerekíteni... na, ez billentett ki a komfortzónámból. Sok képet néztem az interneten, amerikai tűzoltó-egyenruhás Bill-t egy az egyben másolhattam volna onnan, nekik arra is van kész sablonjuk.
De mivel ez a kép egy magyar tűzoltóé lesz ajándékba, ragaszkodni akartam a magyar egyenruhához.



Legkedvesebb részletem az igazi fényvisszaverő csík, ami párom régebbi munkásnadrágjának boncolása óta lapult a szalagokat rejtő dobozomban. Ím a tökéletes alkalom a felhasználására! :o)



Most már aztán karácsonyi listás darabokkal...


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Ez nagggggyon jó lett!

a Matula ikrek írta...

Köszi! :D
Azóta átadták a tűzoltónak, állítólag hangosan örült neki... :o)

Megjegyzés küldése