Oldalak

2015. november 3., kedd

Csengettyűs lábtyűk

Így jár az, aki a Pinterest-en talált cukiságokat kiposztolja az ismerőseinek a Facebook-on: felkérik a megvalósításra. :) Szerencsére úgy néz ki, hogy a kötés is olyan, mint a biciklizés, és nem lehet elfelejteni...

Íme az eredeti ötlet, a linken leírás is van, de azt nem használtam, nem tűnt olyan bonyolultnak a dolog.
 
Színváltós fonal helyett itthon talált maradékokból, csíkosra kötöttem, és ma végre csengőket is tudtam szerezni hozzá (valahol a lakásban kallódik jónéhány, de azokat nem lelem - borzasztó, hogy maguktól nem tudnak csörögni), tehát következzenek az én gyártmányaim, Panka részére. Majd próbálok egy bébilábas képet, vagy - ha szerencsém lesz - videót szerezni! ;)


Megint varrással...

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Virág írta...

Szerintem sokkal szebb lett, mint az eredeti!

a Matula ikrek írta...

Köszi! :)

Megjegyzés küldése