Oldalak

2015. július 19., vasárnap

Piroska és a medve, avagy egy újabb tevékeny nap

Amikor már nem férek el az amúgy jó nagy varróasztalomon, vagy ha épp végre befejezek egy-két projektet, és végre elpakolhatom a hozzávaló anyagokat (vagy azok maradékait), néha érdekes felfedezéseket teszek, vagyis inspirálódok. Említettem már (talán a Facebook-on), hogy a morgó macis anyag maradékából még kislány szoknyát is akarok varrni, mielőtt elfogyna. Most, hogy a macis párnát megvarrtam, és úgy is elöl volt az anyag, gyorsan le is szabtam egy hosszabb téglalapot belőle, ami egy gumis derekú szoknyának kényelmesen elég lesz. Persze ritkán varrok csak egy anyagból szoknyát, így partner után néztem neki. Aminek villámgyorsan adta magát a (z Orsi táskája miatt) szintén elöl levő, piros alapon fehér pöttyös vászon. Abból is volt egy keskeny leszabott csík, ami néhány centi híján egyezett méretben a macis darab szélességével, tehát az istenek is egymásnak teremtették őket! :)

nem esik középre a maci, de hát így jött ki az anyagból

hátulról veszélyesebb :)
Ezen a gyors elkészülésen felbuzdulva, végre én is nekiálltam az ikrecskéink utólagos szülinapi ajándékának, amit sikerrel be is fejeztem (és utána még egy szabásmintát is elkészítettem, meg még valamit ki is szabtam vele, arról majd később):
majdnem egyforma, de nem teljesen - mint az ikrek

közelebbről a cuki minta

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése