Oldalak

2015. április 29., szerda

Komótosan

Lassú munkához idő kell, tartja az örök érvényű mondás.
De végül az is elkészül, ha nemcsak félrerakjuk, de néha előszedjük, és dolgozunk is rajta.
Így volt ez nálam a (most visszakerestem...) márciusban tervbe vett, négy bögrealátéttel is, amiket a kérdőívünket kitöltő, de a titkos csomagra nem kisorsolt régebbi vevőinknek akartunk meglepetés ajándékként adni.
Mivel közben eltelt majdnem két hónap, a meglepetésük garantált lesz, mikor megkapják! :o)

Farmer alapra dolgoztam, a nevük kezdőbetűi sütis vászonból applikálva kerültek az alátétekre, amiknek a jobb széle (tőlem legalábbis) erősen steppelt, hogy a bögrék vagy poharak stabilan álljanak.




A sűrű vonalazáshoz négy színű cérnát használtam, hogy jobban rímeljen a rátét színeihez a tűzés, és a vízszintes vonalakkal körbefuttattam a betűket:



Hátul csak egyszínű szürke cérnát használtam, ott nem kell annyira "mutatnia" a varrásvonalaknak:






Elöl a széleken is sötétkékkel tűztem három kör egyenes öltést, hogy a rojtosodás azért ne burjánozzon túl, csak vidám keretként fusson körbe, viszont ennek a varrásnak sincs díszítő funkciója, tehát nem kell túlságosan látszania:





Használati javaslat egy képben, mert többen is kérdezték már, hogy a bögrealátétek "másik" fele mire is szolgál :



Hát sütinek! :o)

A szárítómon viszont máris újabb beavatott vásznak várnak szabdalásra, velük...


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon klasszak lettek! Még el tudtam volna képzelni, hogy kicsit rojtosabb a farmer széle, de így is tetszik! Szép munka!

a Matula ikrek írta...

Köszi!
Használattól és mosástól még picit majd rojtosodik. :o)

Megjegyzés küldése