Oldalak

2014. december 14., vasárnap

Gyorsan néhány neszeszert!

A karácsonyi listánkon szerepel néhány neszeszer és pénztárca, ezeknek fogtam neki a gyors siker reményében.
Az első darabot már a párnák készítésekor kitaláltam, ez hamar el is készült:


Utána viszont elkövettem azt a hibát, hogy a takaróból nálam maradt picinyke csíkokkal kezdtem játszani:


Mint látható, a varrásráhagyások összeérnek a hátoldalon. De azért hozzátenném, hogy csíkvarrással öltöttem össze, tehát annyira nem volt gáz, mint kis négyzetekből.
Kereteztem a fekete anyaggal, aztán ha már ilyen aprólékos a minta, agyon is tűztem, mert a fészbúkon látott (azóta Zsuzsitól tudom a nevét is: argyle) minta nem hagyott nyugodni:


A másik oldal sokkal szimplább, ott csak csíkok vannak, ezért a tűzést elvezettem a fekete részekre is, ami átlóg a túloldalra is.


Az eleje ilyen:





Csak a méretek miatt:



Elmolyoltam vele egy darabig, és imádom is a végeredményt, de nem jó a méret a listán szereplő célokra, tehát még hamar a maradékok maradékából összehoztam ezt is:



De ezzel még nem értem a sor végére, vagyis...


Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése