Oldalak

2014. november 21., péntek

Szörnyen jó

A taréjos lábujjak szörny fogakká is avanzsáltak, mikor varrás közben félrepakoltam:





De aztán Luca-széke tempóban elkészültek a bagoly formájú párnahuzatok is. Csilla kérése volt, hogy vidámak legyenek... hát ez nem kis fejtörést okozott, mert a szemeket bárhogy forgattam, csak álmos, mérges, netán bamba arckifejezés jött ki. Végül ezt is megoldottam, a csőrök felvarrásánál húztam két kis mosoly-vonalat is.
A hátlapot előre elkészítettem cipzárral, béléssel, nagyobbra, hogy majd a kész előlappal tudjam kiszabni.




Szabás, gombostűzés és körbevarrás után (amiről nem hittem, hogy valaha elérek idáig) vágtam le a felesleges részeket gurulóvágóval:



Itt picit látszik, hogy a fülekbe varrtam egy réteg termóanyagot is, hogy legyen némi tartásuk, mert a belevaló párnák csak kör és nem bagoly alakúak.
Így néznek ki készen, mindkettőjük hátán széltől szélig érő hosszú cipzár könnyíti meg majd a huzatolást.




Ilyen helyeskén meg is állnak a lábukon, bár csak egy kocka alakú párnatöltettel tudtam modellezni, mert az óriás mentosokat már felszállítottuk Zsuzsihoz:




Sajnos csak a hosszú varrási folyamat végén jutott eszembe, hogy miért nem irányítottam Csillát egyből Lidérckéhez??? Mindenki jól járt volna... De sebaj, végül elkészültek.
A probléma csak az, hogy párom kinézte a falon, hogy épp annyi hely még van üresen:




Ahol szerinte így kell elhelyezni a bagolykákat:




Mostantól már én is karácsonyi ajándékokkal...


Folt. köv.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése