Oldalak

2014. március 16., vasárnap

Nemzetközi foltvarrás nap

 Tegnap volt a jeles nap, ki is használtam. Szerencsésen alakítottam előre a lehetőségeimet, amennyiben pénteken mostam, és takarítottam, így szombatra némi sütés-főzés mellett semmi dolgom nem volt, mint varrni!


Sikerült kihalásznom egy olyan halvány, enyhén rózsaszínes beütésű cérnát, amivel minden tűzést eszközölhettem a színoldalakon, mert úgy a barnás, mint a zöldes anyagokba is belesimult.






Viszonylag sok vonalon megtűztem. Kezdésnek a legszélén, majd minden kereten, a varrásvonalakat követve:





Itt látszik, hogy a cérna sehol sem feltűnősködik, szinte átveszi a háttér színét, pedig nem is aurifil...





A hátoldal egy cuki, minivirágos vászon, Zsuzsi turkálta nekem, ide tökéletesen illik kétféle barna színével (bár a barna messze nem a kedvenc színem):





Itt pedig... tádáááááááááám, hat darab kész tányéralátét legyezőformában:





Íves sorokban:





Hosszában csoportosulva:





Alternatív rendeződésben:





Bevallom, nagyon tetszik a végeredmény, ezért ennyi a fotó róluk. :o)
Most pedig rolnizva várják a postázást:





Mihelyst végeztem, az email fiókunkban újabb megrendelés várt, amiben egy régi vásárlónk új gyermekének kér a tesóéhoz hasonló faliképet, tehát egy napkalapos Natival...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon klasszak lettek!

Megjegyzés küldése