Oldalak

2013. november 5., kedd

Provence-i Zsuzsi babatakaró

Elkészültem! :o)
A "versenyt" ugyan nem tekintem megnyertnek, mert Zsuzsi lényegesen több munkát fektet az ő darabjába, mindenesetre személyes győzelem, hogy ez a takaró elejétől a végéig kész.
Elhasználtam egy zacskónyi anyagmaradékot, ami gyerekruha szabás után maradt, kipróbáltam a medalion elrendezést, csíkokból készítettem keretet (sőt kereteket), és rávettem magam még a steppelésre is.
Valamint kiderült, hogy a kifordítós módszer gyorsabb, bár a steppelésnél jobban kell figyelni, hogy ne legyenek anyagtorlódások és becsípések a hátlapon.


A hátlapról készült fotón jól látszik, hogy azért tekintettem el a minden kereten való tűzéstől, mert így arányosabban rendeződnek a varrásvonalak:


Kinagyítva talán az is látszik, hogy a Zsuzsi kontúrját is körbetűztem, ahogy azt a kis képeknél is szoktuk.


Máris felpakolom a Meskára, remélem mihamarabb szerető kis gazdát melengethet, mert szerénytelen véleményem szerint túl szép, hogy egy zacsiban lapuljon. :o)



Most ránézek a karácsonyi listára, tehát...



Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát nekem eddig ez a takaró a kedvencem! Egy hatalmas Zsuzsi!

Megjegyzés küldése