Oldalak

2013. október 17., csütörtök

Meleg, meleg

 A tegnapi sötét-esős időben szükségem volt valamit vidám, meleg színekből varrni, így átfutottam a karácsonyi listát, és máris belefogtam egy elhasználódott fogókesztyű utódjába.
Pirosabbakat képzeltem el, de a pólóanyagos dobozom csak ennyit tudott nyújtani ezen a vonalon.
Telibe farmer alap, rátétes mintákkal személyre szabva:


Két színnel steppelt tenyér, maradékból mentett akasztókkal:


Szerencsére ma már süt a nap, így normális képeket tudtam készíteni ezekről a vidám, vibráló színekről:


A hőállóságot mindig a forró vasaló talpán tesztelem, most is tudtam tartogatni jó darabig, anélkül, hogy éreztem volna a melegét. No, a tenyéroldali öt réteg nem hazudik...
Maradva ezen a szín-téren, ma is applikálok, fotókkal jövök majd...


Folt. köv.


2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát igen, a ti kesztyűitek már látványra is hőállóak! És azt a pici Zsuzsit rajta!!! Nagyon tetszik, az egész!

a Matula ikrek írta...

:o)
Köszi Móni!
A betűt nézve akár el is lophatnád...

Megjegyzés küldése