Oldalak

2013. október 1., kedd

Kis színes, avagy a kajlafülű szütyő

Elkezdtem elhasználni a kék anyagkupacot. :o)
Az első elkészült darabnak minden része foltolt, mert a bélést is három darabból kellett összevarrni, valahogy így:


A nevét onnan kapta, hogy a cipzár húzását megkönnyítő kis fülecskék nem egyformán állnak a tetején. Egyik oldalon a szöveges szövött szél csíkok adják a mintát:


A másikon a sima szövött szél, ahova azért a nyomott minták kifutnak. Ennél az anyagnál még spórolósan szabtam le a széleket, vagyis csak másfél cm szélesen. Viszont meg kellett állapítsam, hogyha kezdeni akarok valamit a szövött szélekkel, akkor azért érdemes 2 cm-re vágni, hogy a színekből is látsszon valami az egymásra lapolás után.


A bélés aztán igazi tengeralatti hangulatot áraszt, türkiz is, hullámos is:


Máris feltöltve a meskára, kék-drapp Billel együtt /mert úgy alakult, hogy a Zsuzsi az előző posztból még feltöltés előtt gazdára lelt :o) /.

( Csendes morgolódás: a meskán valóban megemelték a jutalék minimumát 80 Ft-ra, ami azt jelenti, hogy minimum 2000 Ft-os árakkal kellene számolni, hogy a kerekítés ne a te károdra menjen... )

Zsuzsinál is igen jól áll egy-két varromány, így hát hamarosan...

Folt. köv.




3 megjegyzés:

Ági írta...

A termékenység istennő mikor csípett meg Benneteket? Én akkor hol voltam??
Ági

a Matula ikrek írta...

:o)
Szerintem a közelben voltál, csak még lappang a csípésed hatása! ;o)

Hegemony77 írta...

Nagyon klassz lett! Észre sem vettem, hogy kajlafülű :))

Megjegyzés küldése