Oldalak

2013. szeptember 16., hétfő

Javítgatás, kísérletezés

A múlt héten nem sok mutogatnivalót hoztunk össze, én felvarrtam Anikó barátnőm új nadrágjának az alját, kb. ennyi szabadidőm volt egy hét alatt... Kriszti kiszabott még néhány Zsuzsit, és leszűkített magának egy évekkel ezelőtt saját magunknak varrt melegítőnadrágot (eredetileg jó ötletnek tűnt az enyhén trapézos alja). :o)

Én még kötöttem is, ráadásul névrokonommal, egy Zsuzsi kötőgéppel ismerkedtem. Bandi bátyám legújabb szerzeménye, kicsit rozsdás, extrái hiányosak, de alap lustakötésre alkalmas lesz egy alapos tisztítás után. Se ő, se én nem láttunk még ilyent, de a leírásból összehoztuk, és néhány órányi megfeszített munkával egész belejöttünk. Sajnos nem fényképeztem le se a gépet, se a mintadarabunkat, de jó szórakozás volt, és mivel Zoli anyukájától maradt ránk többféle maradék fonal, azt hiszem, várható néhány sál karácsony környékén...
Bár rögtön eszembe jutott egy Pinterest-en látott ötlet, bár ez horgolt csíkokból van:


Majd meglátjuk, addig is Ármin mellénykéjével...

Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése