Oldalak

2013. április 2., kedd

Mint a napfény

Hát, a hosszú hétvégén hol kivilágosodott, hol beborult, és besötétedett. Én meg épp ellenkezőleg varrtam, hol sötétet, hol világosat. :o)
Kezdtem a kalózkoponyás anyag maradék cafataival, amiket felvarrtam nyitott szélekkel fekete alapra:


A méretekből kiindulva nagyobbfajta férfias neszeszert ötöltem ki belőle, csíkos béléssel, amin zsebes zseb is van (mentendő az ing zsebét, amiből szabtam):



Aztán, mikor már pántoltam, steppeltem és örültem, hogy kész is lesz pikkpakk, szembesültem a ténnyel, hogy nincs itthon belevaló méretű cipzáram, tehát félretettem.
Közben sötét lett, tehát valami élénkre vágytam, előkerült hát némi Hegemony-féle farmer és a vad narancssárga szalagok. Tányéralátétesedtek, fényképezésnél már majdnem fényvisszaverőnek tűnnek /ezért is kapta a Macskaszem nevet/ :



Applikálás sorban, nyitott széllel, szélen háromsoros dísztűzés ( a középső kékkel, alig látszik):


Hátlapja narancssárga, mintás vászon:



De egy szín kevés, tehát következett a rózsaszín szalag, amihez mi is lenne tökéletesebb kombipartner, mint némi zöld:



A szalagdarabok méretén kívűl, minden más egyezik a narancssárgával, csak itt látszik a középső dísztűzés is :o) /Neontapaszok fedőnévvel a meskán./



Hátlapja vad, zöld mintás vászon:



Ma pedig rövid túra után a Rőfös boltba, befejeztem a neszeszert is. Elég méretes darab lett, belefér mindenféle, ami a pasiknak kell a fürdőszobában:


Már a meskán.


Mindezek közben már elkezdtem egy újabb sötét darabot, azzal...



Folt. köv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése