Oldalak

2013. február 23., szombat

Szabadság negyedik, ötödik nap

Amikről nem készült időben fotó, mert a fényképezőgép készült a pénteki airsoft buliba, és töltekezett. Egyébként eme buli miatt csütörtökön délután órákat töltöttem a konyhában, egy naaagy tepsi pórépitét sütve, valamint szendvicsek garmadáját készítve.

De ezen kívül csütörtökön felszabtam még egy párnahuzatot:

Egy újabb nadrág Árminnak, és egy bőven húzott aljú szoknya Grétinek.

Aztán még kifiléztem egy régebben, turkálóban beszerzett blézert:

...ami a karcsúsításai miatt eredetileg kissé reménytelennek látszott, de mégis megvettem, mert gyengéim a kilencvenes évek rózsás anyagai. Aztán eszembe jutott a megfelelő szabásminta, és pénteken (egy alapos porszívózás után, rendszerető énem megnyugtatására) ki is sakkoztam belőle ezt:

, aztán a zöld nadrág, és a virágos szoknya maradékából még ezt:

Ezt a fűzőt már egyszer régen megvarrtam rendelésre, és már akkor megtanultam, hogy a kiszabott darabokat nem árt beszámozni, a későbbi keveredés, és fejvakarás megelőzésére:
 
 
Aztán vendéget láttam, vacsorát készítettem, és vége lett a pénteknek. Ma sem leszek túl tevékeny a varrósarokban, de délután, miután Krisztit, és Zolikát feltettük a buszra, talán még lesz ihletem valamire, és ott van még a holnapi nap, leszámítva egy rendes vasárnapi ebéd megfőzését.
Tehát a szabadság végéig még...

Folt. köv.




3 megjegyzés:

Monaline írta...

Kíváncsian várom a végeredményeket. :)

Hegemony77 írta...

Már most jól néznek ki! A darabok megjelölése pedig nagyon hasznos tud lenni! Használhatsz árcímkét (azt a pici matricát) is erre a célra, kevésbé tudja megszúrni az ujjad varrás közben :))

a Matula ikrek írta...

Köszi lányok, majd igyekszem mihamarabb mutatni a késztermékeket! :o)

Köszönöm az árcédulás tippet, ha papírboltban járok, majd szerzek is be. Régebben maszkolószalagból daraboltam efféle feladatokhoz, csak abból is elfogyott a legutóbbi tekercs, és még nem vettem újat. :o)

Megjegyzés küldése