Oldalak

2013. február 10., vasárnap

Másik szakma

A balett után a BKV. :o)

Újabb kérés a ház urától, cipzárt kért a melós pulcsijába. Nem is értem, miért nem eleve kardigánt terveztek nekik... Szerencsére nem volt nehéz, csak felvágtam, hozzá-cikkcakkoltam a cipzárt a vágott szélekhez, majd aláfordítottam, és letűztem. A végein volt egy kis kézzel igazítani való, és kész!


Van még egy mellénye is, ugyanezzel az igénnyel, de egy nap csak egy uncsi varrnivaló, vissza a kreatívabbakhoz...

Folt. köv.

5 megjegyzés:

Bejus70 írta...

:-D
Na ja, halálom a cipzárvarrás, főleg melós ruhába!
De a zemberé, hát megvarrom egy héten belül...
Ez már/még szerelem?

Hegemony77 írta...

Nagyon ügyes!

a Matula ikrek írta...

Móni: köszönöm :o)
Bejus: ez szerelem a javából! Folyton kitalál valami efféle csodás varrnivalót! ;o)

Erika írta...

Ezt a cippzár bevarrást azt hiszem ki is próbálom lánykám pulcsiján, mert nagyon aktuális már a "felújítása".
Köszönöm, hogy leírtad :)

Vica írta...

Jajj , az én párom is mindig kitalál valami ilyesmit.:-)Oké , megcsinálom.
De a zippzár cserétől kifejezetten borsódzik a hátam. Sajna azt kézzel kell csinálni, mert a gépem (a kis drága) nem viszi rendesen, mindig behullámosítja.
Na és most már L. is becsatlakozott a témába: neki egy kabátja lett zippzárcserés. :-((

Megjegyzés küldése