Oldalak

2012. szeptember 6., csütörtök

Mellékesen

... mert Zsuzsi ugye öt ruhát varrt meg az esküvőre, én meg csak ezt a két apróságot.

Az esküvő előtti két napban jutottam hozzá a ruhák maradékaihoz, így vésztempóban varrtam meg a két táskát, amik illenek a csodás ruhakölteményekhez.

A menyasszonyi picike, csuklóra akasztható, sosincs útban, de a legeslegszükségesebbek beleférnek:


A tanúé picit nagyobb, hogy ami a menyasszonyéba nem fért bele, itt helyet találjon /egy mérettel lehetett volna nagyobb is :)/ :

Nem sok időm volt tervezgetni, de a drezdai tányér ötlete már előre a fejemben motoszkált. Mivel azonban a táskákat kicsire terveztem, ezért csak 8 szirmú virágok készültek, így legalább nem torlódtak középen az anyagok, nem kellett külön középrészt applikálni.

Először varrtam paszpólt az oldalakba, hogy szebb legyen a táskák tartása, néhol meg is gyűlt vele a bajom, de a hibákat senki nem vette észre, legalábbis szóvá nem tette senki. :o)

Ebből is látszik, csupa rendes népekkel barátkozunk! :o)


Folt. köv.


1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon kis aranyosak lettek a táskák!

Megjegyzés küldése