Oldalak

2012. szeptember 22., szombat

A turkálás felvidít, és inspirál

 A héten egyebek mellett beszereztem egy újabb kék mintás nyakkendőt (egy régesrégi Burdából vett ötlet megvalósításához gyűlnek), aminek a mintáját szeretettel ajánlom Áginak, és Marcsinak, inspirációként....


... meg egy pólót, amit senki nem fog hordani szerintem, de a röhejes mintája (igen, madár"tojás" bemutató)  miatt nem tudtuk otthagyni (és amúgy is csak egy százasba került):


Aztán ránéztem a vasalásra várva együtt lógó menyasszonyi ruhámra, és egyik kedvenc ingemre, és azon gondolkoztam, milyen jól passzolnak az anyagaik, és mekkora takaró jönne ki belőlük (no persze nem fogom szétvágni őket, hogyisne):


Azért varrok is, csak sajna, a legutóbbi, egyszerű vonalú nyáriruhát nem fotóztam átadás előtt. De higgyétek el, varrok... :o)

Folt. köv.

2 megjegyzés:

Vica írta...

Durva ez a póló, de jóóóó. :-))
Néha én is elcsábulok ilyen röhejes cuccra a turkálókban.

A ruhádból -ingedből tényleg szép takaró lenne, jó kis nőcis.

zazálea írta...

turkálni, hát az annyira jó,mint kincset vadászni.szint egyenlőségjelet teszek a kettő közé.

Megjegyzés küldése