Oldalak

2012. május 26., szombat

Szombati lustulás

Egy epertorta történt a konyhámban, de csak azért mutatom mert szép:


Ámbár remélem azért finom is lesz, a piskótának és a szamócás zselének köszönhetően, mert az első idei, és hazai eprem ízetlen és savanyú... de eperaromája azért van neki, a többi részben meg van cukor, szóval remélhetőleg azért ehető lesz. :o)

A lustulás alatt pedig azt értem, hogy kicsit szusszanva Zsuzsi által idedeportált varrnivalók közt (szeretem őket, tökéletesen előkészíti őket, nekem már csak varrni kell, gyors sikerélményt adnak...) kicsit varrogattam a saját kedvemre.

Az ikrek blúzához szétvágott felnőtt blúzok gomboláspántjait mentettem meg neszeszerré...

Amit tudomén, hogy nem vesznek, de ezeket nem lehetett kidobni...

Szerintetek? :o)

Meglátom, holnap milyen pakkal érkezik a "főnököm", meg egy táskarendeléshez is hoz anyagot, tehát lesz mivel...


Folt. köv.

4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Na holnap sütök én is...
Nekem tetszenek az általatok varrt neszik! Esetleg varrjatok akkorát, hogy ne csak neszeszernek, hanem ceruzatartónak, vagy egyéb tartónak is lehessen használni... Vagyis sok-az-egyben-tartót!
Nálam is volt olyan termékféle, amiből hónapokig nem vettek egy darabot sem, aztán egy hét alatt mindhárom elkelt!

a Matula ikrek írta...

Köszi!
És mi volt az a terméked? :o)

Hegemony77 írta...

A basagatya, aztán meg a bársony nadrágok, és még nem vettek egy táskát se...

a Matula ikrek írta...

Pedig azok a táskák... szuperek! ;o)

Megjegyzés küldése