Oldalak

2012. április 20., péntek

Ráncosan

Nem szép az alma, nem szép a nő... no de a nő táskája?!
Ezzel a táskával megszenvedtem, hisz nem volt hozzá prototípusom, de a végeredményt nézve, én elégedett vagyok.
Sorozatgyártásba ezúttal nem fogok, mert csak ezt az anyagomat akartam így feldolgozni, hisz évek óta várta már sorsát.
A táska maga közepes méret, de a bélését telivarrtam zsebekkel, ami belső fotón nem látszana, ezért még varrás előtt fotóztam.

A külső résszel alaposan megdolgoztam, mert Zsuzsinak nem nagyon tetszett a virágos anyag, ezért kitaláltam, hogy beráncolom. Kértem is tőle szakértői segítséget, azt mondta, legnagyobb öltéssel három sor egyenes varrás, duplaszéles anyagból teljesen összehúzva. Aha. Vásznaknál biztos ez a tuti, de ez egy vékony kevertszálas anyag, szóval a teljesen összehúzott darabomat szét kellett simogatni kissé, és így került farmer keretek közé.

Barátját a kis neszeszert már ismerhetitek az előző bejegyzésből:


Van még egy hasonló anyagom más színekkel és mintával, amire azonban rávasaltak itt-ott némi celluxot, szóval más formába kell önteni, mert ez a típus nem jön ki belőle. De tervem már van...


Folt. köv.

6 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát ez nagyon jól sikerült! Nagyon tuti! :)

Brenda írta...

Love the bag. Beautiful

a Matula ikrek írta...

Köszi!
Thank you!

Zsupszi írta...

Nekem is tetszik :)
A duplaszéles anyagnak tényleg az egész szélessége benne van?

a Matula ikrek írta...

Bizony, az a húzott rész dupla olyan hosszúból van, mint a táska szélessége. :o) Csak azért nem mutat annyit, mert vékony az anyag.

ancsapancsa írta...

Szép lett a táskád!
Ráncolásnál, én csak 2 sor párhuzamos varratot készítek a legnagyobb öltéssel, szerintem az is elég.

Megjegyzés küldése