Oldalak

2012. április 4., szerda

Hímzés és szabás



Avagy tarka, és fekete.
A hímzett mintájú csomagolópapírt a Sparban találtam, nem tudtam otthagyni, a ruhaszárítómon pedig Linda kabátjának kiszabott darabjai várják, hogy sorra kerüljenek. Következő lépés az eleje-háta szabásvonalaira kerülő csipkeszalagok felfércelése. Életem első kabátja, olyan aprólékosan haladok, mint Dóri blúzával, csak alaposan, megfontoltan (= elég lassan, de szerencsére Linda türelmes, és izgatottan várja a végeredményt <én is>).
Hosszú kabát lesz, karcsúsított szabással, a hosszanti szabásvonalaiba fogott csipkével, ami a háta derékrésznél be is lesz fűzve keresztben szalaggal. A mandzsettáin csodás, széles csipkeszalagot használunk, és Linda kívánságára az állógallér is ugyanabból lesz, szövetgallér nélkül, csak magában a csipke. Izgalmasan hangzik? Gyertek vissza később, folyamatosan mutatni fogom, hogy haladok...

Folt. köv.

4 megjegyzés:

Bejus70 írta...

Leírásod több, mint kecsegtető. Ígéretes, biztos elhordanám én is, ha elkészül...

Hegemony77 írta...

Igen, jól hangzik, kíváncsian várom a folyamatról a képeket!

Vica írta...

Én is nagyon kíváncsi lettem. :-)
Nagyon ügyes (és bátor) tett tőled a kabátvarrás.

Kérem én is a képeket!

Erika írta...

Először - csak a képeket nézve - azt gondoltam, hogy azzal a helyes hímzett "anyaggal" díszíted majd a lenti fotón láthatót..
De az sem baj, ha papírból van a hímzés, mert azt is lehet ám dekupázsolni (csak így magyarosan :) )a szövetre :D

Megjegyzés küldése