Oldalak

2012. március 18., vasárnap

Vasárnap

A vasárnapba több pihenő fért bele, mert befejeztem a két hete elkezdett könyv kiolvasását, és csak aztán álltam (féltörökültem) neki a tegnap bemutatott blokkok továbbszabdalásának.

Minden blokkot az oldalfelezői mentén elnegyedeltem, itt kapott szerepet a zöldek és a középső négyzet a szélsőktől eltérő méretezése, mert eredetiben beleszámoltam két-két plusz varrásráhagyásnyit. Ez a minta ugyanis sima kilences blokkból van negyedelve, de én azt akartam, hogy a zöld csíkok pont feleolyan szélesek legyenek, mint a nagy négyzetek.

Hosszas gurulóvágó-használat után nagyjából kiraktam a leendő elrendezést, amely a Virágoskert nevet kapta:


Mivel itt egy-egy blokkból keletkezett négy kis blokkot egymásra pakoltam még, kis képszerkesztéssel megnégyszereztem, hogy láthassuk a kész takaró körülbelüli kinézetét:

Csak Nektek, csak ma! :o)

Holnap pedig kicsit átvariálom, és nekigyürkőzök, össze is varrom, talán Zsuzsira való tekintettel ezt is négy darabba... ;o)


Folt. köv.

2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagggyon jól néz ki!

Bejus70 írta...

Ó, az este azon töprengtem, hogy nem unsz állandóan egyforma négyzetekből építgetni takarókat. Így egészen más, mi több, vagány!
Jó munkát hozzá!

Megjegyzés küldése