Oldalak

2012. január 19., csütörtök

Nézzétek...

és irigykedjetek... :o)

Zsuzsitól kaptam egy kisebb szeretetcsomagot a Hunyadi utcából.

Csak mert jó vagyok (voltam, leszek).

A sárgákat kértem, hogy nézze meg, mert a nagyobb adag rendelésben sok a sárga Zsuzsi, és kifogyóban volt a saját választékom, szóval azokba belevágok máris, a többiek is Zsuzsikhoz lesznek valószínűleg elhasználva, mert direkt mindenből csak egy falatnyit (30cm) kértem, és kaptam.


Máris megyek vissza a géphez, varrom a már kiszabott képeket, velük jövök vissza...


Folt. köv.

4 megjegyzés:

Ledorka írta...

Irigyellek, pláne, hogy fel is szólítottál rá! :D Tényleg csodásak. :)

Hegemony77 írta...

Nagyon szépek! :))
Aztán "muti meg" a végeredményt!
Mikor elszáll az ihletem/kedvem, csak ránézek az anyagaimra, és újra mehet a varrás!

Ági írta...

Nézem, irigykedek........ de legfőképp várom a végeredményt!! :-))) Nagyon ígéretes színsor!!
Ági

a Matula ikrek írta...

Hát igaziból azért a cím, mert én is mindig irigykedek kicsit, ha valakinél ilyen csomagokat látok.
Hegemony: ugyanígy vagyok velük. Tegnap is rossz kedvem lett, de mikor ezeket a kezembe kaparintottam, el is szállt. :o)

Megjegyzés küldése