Oldalak

2012. január 6., péntek

Komplementer

Na, most aztán sikerült gazdaságosan elhasználnom egy anyag végét!

A narancssárga kockás függönyből a múltkori alátétek kiszabása után már csak csíkok maradtak, kiötöltem, hogy összefoltozom valamivel és varrok belőle valami neszesszert, ami kijön belőle.

Elsőre sárgát és zöldet tettem melléje, azok maguktól adódnak:

De aztán gondoltam egyet, és merészebb színpárt választottam mellé: kéket, méghozzá kétfélét.

Varrtam a csíkokat, darabkákat, el is készült két alap, majd újító szellemtől vezérelve kipróbáltam egy általam még nem varrt formát /persze a piros könyvből...:o)/:

Ilyen kifordítás előtt:

Csoportkép nyitott szájjal:

Egymás hegyén-hátán:


Ezzel három anyagmaradéknak is a nyakára hágtam, a két gyönyörűség (nekem tetszenek, mit szerénykedjek?) már a meskán várja új gazdáját.

Zsuzsi előirányzott néhány varrást, készletpótlás és Valentin-napra készülődés jegyében, majd azokkal...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Hát le a kalappal! Fantasztikus, ahogy az utolsó centiig elfogyasztottad az anyagot. És persze a végeredmények tökéletesek! Nagyon tetszenek!

Megjegyzés küldése