Oldalak

2011. október 9., vasárnap

Morcos idő, vidám anyagok

Mivel voltam olyan meggondolatlan, hogy csütörtökről péntekre halasztottam a Hunyadi utcába való elmenetelt, így jó nagy szélben, és az emiatt ferdén zuhogó esőben kirándultam le Kispestre, de megérte, megint néhány szépséggel értem haza (és mennyit hagytam ott megint fájó szívvel). :o)
A cseresznyés, és a mackós egy megrendeléshez kellenek (ha a megrendelő is rábólint, lehet, hogy a cseresznyésből keresnem kell másikat, tud valaki valahol olyant, ami nem kockás háttéren van?), a pókhálósból meg Krisztinek vettem egy fél métert, hátha varr belőle valami jópofát Halloween-re (nem ünnepeljük ugyan, de bírjuk a vicces-ijesztgetős hangulatát). A tenyeremet csak a lépték végett hagytam a képeken, nem kell lefogni az anyagokat, hogy el ne szaladjanak. Egyébként ez az egy gondom van az előre kinézett anyagokkal a Hunyadi utcai bolt kínálatából, hogy nemegyszer nem akkora a minta, mint gondoltam. Néha kisebb, néha nagyobb. Most például kinéztem két tökmintást is a pókhálós mellé, de majd tenyérnyi tökök pompáznak rajtuk, takaróhoz tökéletesek, kisebb dolgokhoz sajnos túl nagyok. Különben megint egy vagon új anyag van, Szeptemberi patchwork cím alatt.




Most hogy kicsit kivilágosodott az ég, varrom is tovább Zsuzsi barátnőm fekete kordnadrágját. Aztán a színesekkel (meg persze titkos karácsonyi ajándékokkal)...

Folt. köv.

4 megjegyzés:

Belinda írta...

Belinda banya imádja a pókhálóst! :)

a Matula ikrek írta...

Nekem is tetszik, talán kéne belőle valami boszis ruhadarabot is varrni... ha mást nem, hát egy csúcsos kalapot. ;o)

Csipkerózsika írta...

http://www.vatera.hu/cseresznyes_pamut_pe_vaszon_anyag_1488346181.html

Minden kívánságod így teljesüljön:))Előbb bóklásztam vaterán és eszembe jutott ,hogy ilyen anyagot keresel, talán még nem késő:)

a Matula ikrek írta...

Köszönöm szépen! :o)

Megjegyzés küldése