Oldalak

2011. július 14., csütörtök

Na még egy...

óriástáska azért készült.

Az úgy volt, hogy anyukámnak megtetszett a fazon. Egyből lecsaptam rá: No, és milyet szeretnél?

Olyat szeretne, hogy: legyen kicsit rövidebb a pántja, leginkábbis farmerkék legyen, a többi meg az én dolgom, de nem kell ám neki, mert már így is annyi táskája van...

Még szép, hogy amint hazaértem, nekiestem. :o)

Rövidebb a pánt, és csak a közepén kapott némi flíz bélelést, mintegy vállpárnaként, leginkábbis farmerkék, meg némi másik kék (a színek kicsit kopottabbnak látszanak az erős napsütés miatt):



Hátul a szokásos cipzáras zseb, és kisebb minta:




Belül cipzáras zseb, egy palack-, és egy esernyőtartó, és egy nagy, háromrészre osztott rátett zseb:



És mostanra elértem odáig, hogy kezdem unni ezt a fazont varrni. :o)

Bár két anyag még nagyon kiabál, hogy összevarrjam őket egybe, ilyen formára, talán azzal, vagy valami foltosabbal...



Folt. köv.






1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése