Oldalak

2011. április 25., hétfő

Új kincsesbarlang


Múlt csütörtökön újabb, jó kis turkálót találtam, tele jobbnál-jobb ruhákkal. A Kálvin tértől a Vámház körúton kifelé sétálva, a csarnokkal ellentétes oldalon van a bolt. Ha már arra jártam, gondoltam benézek, és nem bántam meg, ott is ragadtam egy időre. :o)
Néhány unalmas hellyel ellentétben, ahova mostanában betévedtem, itt szebbnél-szebb, színesebbnél színesebb holmik között járkáltam. Sok esélyes közül választottam két blúzt magamnak,




meg egyet az anyaga miatt (ez megy a színes kupachoz, a "varrj magadnak végre blúzokat" halomba):


Találtam két vidám kis trikót Vivinek nyárra, és egy cseresznyéset, amiből babaruhát készülök varrni.




Ha Vivinek mégsem tetszenének (bár kedvence a világoskék, és szereti a tarkákat is), majd csak varródik ezekből is valami, nézzétek, milyen izgalmas a kék mintája:


Ezek mellett a hozzámszegődöttek mellett egy csomó mindenről sikerült nagy nehezen lebeszélni magam, pedig eléggé meglódult a fantáziám, hogy mi mindenből tudnék ezt, vagy azt varrni. De először a már elvállalt varrnivalók, talán azokkal, talán az azokat követő visszatérésemmel a fenti klassz kis lelőlhelyre...

Folt. köv.

1 megjegyzés:

Margó írta...

Hogy Te milyen ügyes vagy!:)
Szerintem ehhez is érzék kell,hogy az ember lánya jó cuccokat turizzon!:)

Megjegyzés küldése