Oldalak

2011. január 2., vasárnap

Ez az év is jól kezdődik! :)


Ez itt kérem (nem, nem Prokusztó varázsló cilindere), ez az én gyönyörű, új újságos polcom!
A polc párom ajándéka (a masnit rajta is hagytam:o)), és ma sikerült megvennünk hozzá az ugyanonnan (IKEA) kinézett, tarka csíkos iratpapucsokat is. Megjegyzem, hogy bár széltében tökéletesen passzolnak a polchoz, magasságban nem (cöcöcö), tehát egy röpke félórácskát azzal töltöttem, hogy mindnek levágtam a tetejét sniccerrel. De megérte!
Az itt levő Burdáimat már beléjük is pakoltam, és most már a többi is csatlakozhat anyukámék padlásáról. :o)
Igaz, jobban örültem volna, ha ez a polc lenne színesben, mint a szélesebb testvérei, vagy, ha kaptam volna színesebb tartókat hozzá, de így sem rossz. Nem, határozottan nem rossz. Bár, mint tudjuk, a varrósarokban nem rendetlenség van, hanem kreatív káosz legfeljebb, azért nem árt, ha az éppen nem használt dolgok rendben várnak a sorukra.
Kezdődhet is az idei varrás, ha lesz belőle mutogatni való, azzal...

folt. köv.

3 megjegyzés:

Kaoka írta...

Nagyon csinos mutatós. :) Épp most van a Penny-be akció és nagyon szép színekben vannak 129.-Ft-ért darabja. :)
Én is így tárolom a rengeteg újságomat, fel is dátumoztam a Praktika újságok tartóit, abból van a legtöbb. Nagy segítség, főleg, ha kifejezetten valamelyik ünnepre keresek mintákat. :)

a Matula ikrek írta...

Köszi! :o) Nekem is tetszik! És köszi az ötletet is, még lehet, hogy az egész gyűjteményemhez kevésnek bizonyulnak. Ha mind itt lesz, és be lesz pakolva, még én is felcímkézem majd, hogy könnyebben megtaláljam, ami éppen kell.
Praktika magazinjaink is vannak, az elején egy darabig azt is gyűjtöttük! :o)

Vica írta...

Nagyon jó ez a polcos szekrény.Nekem is ilyen kellene, mert én is nagy gyűjtő vagyok. :-)
A praktikát én is gyűjtöm , bár nem minden újságot veszek meg most már. Kivétel a tavalyi év, mert abban mindig találtam valami jó kis babás hasznosítható dolgot.

Megjegyzés küldése