Oldalak

2010. október 17., vasárnap

Az új kedvenc cipőim



A minap az Árkádban jártunk, egy cipőboltban, ahol a párom keresett magának fekete, szolgálati lábravalót. Amíg ő keresgélt, én nézelődtem, és teljesen beleszerettem jó néhány pár Josef Seibel cipőbe, és csizmába. A képek nem pont azok, amiket ott láttam, de látszik a lényeg, a jópofa színek, amiből többet is összekombináltak alkalomadtán, a lágy, íves formák, és a nagy díszöltések. Kicsit olyan varjúdombi mesék érzésem van tőlük, nektek nem? :o)
Sajnos az áruk nem tetszett ennyire, úgyhogy egyelőre csak felkerülnek a kívánságlistámra, meg nektek is megmutogatom. Hogy tetszenek? :o)









6 megjegyzés:

Huligánlány írta...

Én már több pár JS cipővel rendelkezem, mondhatom, hogy "függő" vagyok... 10 éves a legrégebbi, még ovis volt a most 14 éves fiam, amikor vettem. És ma is napi szinten hordom! Szóval ennek tudatában nem olyan elrettentő az ára, hiszen legalább ötször olyan hosszú életű, mint mondjuk egy Deichmannos cipő...

Unknown írta...

Tényleg varjúdombi! Bár a mesét nem szerettem a cipők kafák! :DD

Unknown írta...

Fantáziadúsak. :D
Nekem az utolsó előtti a favorit.

Monaline írta...

Nekem az utolsó előtti jön be a legjobban.Valami hasonlót szeretnék beszerezni télre emberi áron:)

a Matula ikrek írta...

Hú, Cili, de jó, hogy ezt írod, így már tényleg jó befektetésnek tűnik! :o)
A többieknek: reklám, vagy sem, a Reno-ban láttam őket, csizma fazonban is többféle volt, csak nekem nem volt több türelmem képeket keresgélni a neten. :o)

Huligánlány írta...

A Humanicban is sokféle van, és igen,a Renoben!
Magasan a legjobb minőség-ár arányú cipők, és hosszú ideje tartósan jó minőség.

Megjegyzés küldése