Oldalak

2010. augusztus 9., hétfő

Hamis túrógombóc


Megint egy egyszerű, és gyors recept, a valahonnan kaptuk kategóriából, képpel, egyrészt, hogy lássátok, mekkora adag lesz belőle (kivételesen egyet sem kóstolgattam el, a fotózás miatt), másrészt, hogy kedvet kapjatok kipróbálni.
Tehát: fél liter vizet felforralok, egy csipet sóval, és egy kávéskanálnyi olajjal. Belekeverek, és pillanatok alatt sűrűre főzök benne két deciliter kukoricadarát (majdnem minden boltban kapható már).
Ha kihűlt, belekeverek egy csomag, vagyis 25 dkg túrót, és, bár a recept nem írja, de egy-két kanál cukrot is.
Ez után már nincs is más hátra, mint a leghosszadalmasabb része, a masszából kb. nagyobb diónyi gombocókat formálni, és kevés olajon megpirított, cukros-fahéjas zsemlemorzsába forgatni őket.
Akár jól meg(por)cukrozott tejföllel, akár baracklekvárral tálalom, hamar kiürül a tányér.

Mindenkinek sok sikert, és jó étvágyat hozzá, én most megyek steppelni a kockás-csillagos takarót, hogy végre azt is mutathassuk, úgyhogy...

Folt. köv.


1 megjegyzés:

Monaline írta...

Szeretem én is ezt a receptet,de egy kicsit másként ismerem.Tejben főzöm a kukoricakását,rakok a tejbe 3 csomag vaniliás cukrot.Miután megfőtt rakok bele egy kicsi teavajat,jobb lesz tőle az állaga,könnyebben gombócolható utána.A többi rész ugyanaz.:)
Még nem próbáltam a cukros fahéjas változatot,legközelebb biztos kipróbálom,nagyon finom lehet. :)

Megjegyzés küldése